B&B In de Kerk

Overnachting 2 personen inclusief ontbijt €85,- *

Overnachting 1 persoon exclusief ontbijt €52,50,- *

Overnachting 2 personen exclusief ontbijt €67,50,- *

*Deze prijzen zijn inclusief toeristenbelasting, schone handdoeken, gas, water, licht, beddengoed en schoonmaak. Een föhn is aanwezig.

Broodjes, verse jus d'orange, fruit, een gekookt eitje (indien gewenst) wordt klaargezet in de hal. Ontbijtbenodigdheden yoghurt, kwark, boter, broodbeleg, zijn aanwezig in de Bed & Breakfast.

Koffie en thee kan gezet worden in de Bed & Breakfast. Benodigdheden hiervoor zijn aanwezig.

Bed en Breakfast "In de Kerk" heeft kalkvrij water, dus een douche nemen is daardoor extra prettig.

Betaling geschiedt via bankoverschrijving. Of contant bij aankomst. Zo spoedig mogelijk nadat je het formulier hiernaast verzendt om te reserveren ontvang je van ons een bevestiging dat de reservering in goede orde is ontvangen. In deze bevestiging staan de betalingsgegevens vermeld.

Zodra wij de betaling ontvangen hebben maken wij de reservering definitief. Wanneer je op korte termijn (<3 dagen) reserveert dient de betaling binnen 24 uur gedaan te zijn. Wanneer de reserveringstermijn langer dan een week is word je verzocht binnen 3 dagen na reserveren het totaalbedrag te voldoen.