B&B In de Kerk
Overnachten als een heilige

Over ons

Sinds oktober 2016 wonen wij ''In de Kerk''. De kerk is nieuw gebouwd, er wonen vier gezinnen. Ieder in een eigen woning. De kerk (ook wel kapelwoning genoemd) vormt samen met de kloosterwoningen en de terpwoningen een hofje. Dit hofje is onder architectuur gebouwd. (Twa architecten)

Een lang gekoesterde wens, B&B beginnen voor maximaal twee personen, konden we realiseren in onze woning. Bed & Breakfast ''In de Kerk'' is gevestigd op de begane grond.

Wanneer je graag Leeuwarden (Culturele Hoofdstad 2018) wilt bezoeken maar graag wilt slapen op een rustige locatie, dan is Bed & Breakfast In de Kerk hier uitermate geschikt voor. Je beschikt over een eigen badkamer die vanuit de slaapkamer bereikbaar is. Ook beschik je over een televisie, internetaansluiting, WiFi en koelkast. De Bed & Breakfast en de privévertrekken zijn van elkaar gescheiden.

Met de auto ben je binnen 10 minuten in het centrum van Leeuwarden. Er is op loopafstand een bushalte die je naar Leeuwarden Centraal brengt. Het MCL (Medisch Centrum Leeuwarden) ligt met de auto op 5 minuten rijden.

Ontbijten kan op de kamer of, mits het weer het toelaat, heerlijk buiten in de ochtendzon, waar je kan genieten van de rust en ruimte die Goutum typeert.

Voor mensen die slecht ter been zijn is de Bed & Breakfast uitermate geschikt, de kamer en badkamer zijn op de begane grond. Een inklaprolstoel of rollator is geen probleem. Mocht je specifieke vragen hebben over de toegankelijkheid neem dan contact met ons op.

Parkeren (gratis) op loopafstand <1 min.